Sukienka Francesca biała dostępna w rozmiarach XS i M od 24.06
Koniec treści

Wild Flower – Sklep Internetowy

  • wishlist
  • konto
0.00zł Cart
  • NOWOŚCI
  • SKLEP
    • SUKIENKI
    • BODY
    • KOSZULE
    • TOPY
    • BLUZY
    • SPÓDNICE
    • SZORTY
    • SPODNIE
  • WYPRZEDAŻ
  • WSZYSTKIE PRODUKTY
  • BONY PODARUNKOWE
  • BLOG
  • NOWOŚCI
  • SKLEP
    • SUKIENKI
    • BODY
    • KOSZULE
    • TOPY
    • BLUZY
    • SPÓDNICE
    • SZORTY
    • SPODNIE
  • WYPRZEDAŻ
  • WSZYSTKIE PRODUKTY
  • BONY PODARUNKOWE
  • BLOG

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 20214r. (Dz. U. z 20214r., poz. 827) o prawach konsumenta przysługuje Ci prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

W tym celu poinformuj nas o chęci zwrotu na [email protected]

Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI :

KLIKNIJ

Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W razie potrzeby zachowaj numer przesyłki zwrotnej. Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata (zwroty za pobraniem). Proszę pamiętać, że dostawa przesyłek za pośrednictwem poczty zwykle trwa dłużej.

Zawartość paczki ze zwrotem:

  • Ubranie nie może nosić śladów użytkowania
  • Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (karton, folia)
  • Należy dołączyć dowód zakupu
  • Należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu

Zakupiony towar wyślij na adres:

Agnieszka Wróblewska 
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze

Zwrot płatności:
Zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez klienta numer bankowy w formularzu zwrotów

REKLAMACJE


O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę,  za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres [email protected], w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa „Reklamacja”. Formularz do wypełnienia jest taki sam jak do zwrotu.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać na adres:

Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową

Ostatnie wpisy

  • Zew natury w odzieżowych zwierzęcych printach
  • Odzieżowy prezent dla niej… lub dla siebie samej
  • Dlaczego boimy się kupować damskie body?
  • Sukienki w kwiaty nie tylko na wiosnę
  • O dresie z bawełny organicznej bez owijania w bawełnę

O Wild Flower

Marka Wild Flower powstała w 2018 roku. Powstała z pasji do krawiectwa, ogromnej chęci zmiany oraz determinacji. Nazwa marki odzwierciedla moje przywiązanie do natury. To właśnie w jej otoczeniu czuję się najlepiej i tak naprawdę oddycham.

  • Opens in a new tab
  • Opens in a new tab

O marce

Kontakt

Zwroty i reklamacje

Współpraca

Dostawa i płatność

Regulamin

×
×

Koszyk