Zwroty i reklamacje

ZWROTY


Masz możliwość zwrócenia produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

W tym celu poinformuj nas o chęci zwrotu na kontakt@wildflower.pl

Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI :

KLIKNIJ

Zawartość paczki ze zwrotem:

  • Ubranie nie może nosić śladów użytkowania
  • Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (karton, folia)
  • Należy dołączyć dowód zakupu
  • Należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży,  Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na adres:

Agnieszka Wróblewska 
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze

Zwrot płatności:
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata.
Proszę pamiętać, że dostawa przesyłek za pośrednictwem poczty zwykle trwa dłużej.

REKLAMACJE


O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę,  za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@wildflower.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa „Reklamacja”. Formularz do wypełnienia jest taki sam jak do zwrotu.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać na adres:

Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.