Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Masz możliwość zwrócenia produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
W tym celu poinformuj nas o chęci zwrotu na kontakt@wildflower.pl
Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI :
Zawartość paczki ze zwrotem:
- Ubranie nie może nosić śladów użytkowania
- Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (karton, folia)
- Należy dołączyć dowód zakupu
- Należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży, Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na adres:
Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze
Zwrot płatności:
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata.
Proszę pamiętać, że dostawa przesyłek za pośrednictwem poczty zwykle trwa dłużej.
REKLAMACJE
O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę, za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@wildflower.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa „Reklamacja”. Formularz do wypełnienia jest taki sam jak do zwrotu.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać na adres:
Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.