DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ

Szukaj

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE


ZWROTY

Masz możliwość zwrócenia produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu poinformuj nas o chęci zwrotu kontakt@wildflower.pl

Wypełnij FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI

https://cdn.shoplo.com/1551/files/formularz-odstapienia-od-umowy-skonwertowany-1.pdf



Zawartość paczki ze zwrotem:

  • Ubranie nie może nosić śladów użytkowania
  • Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (karton, folia)
  • Należy dołączyć dowód zakupu
  • Należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży,  Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na adres:

Agnieszka Wróblewska WILD FLOWER
ul.Nyska 13/1
41-808 Zabrze

Zwrot płatności:
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata.
Proszę pamiętać, że dostawa przesyłek za pośrednictwem poczty zwykle trwa dłużej.


REKLAMACJE

O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę,  za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@wildflower.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja". Formularz do wypełnienia jest taki sam jak do zwrotu.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać na adres:

Agnieszka Wróblewska WILD FLOWER
ul.Nyska 13/1
41-808 Zabrze


Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów