facebook instagram

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 20214r. (Dz. U. z 20214r., poz. 827) o prawach konsumenta przysługuje Ci prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

W tym celu poinformuj nas o chęci zwrotu na kontakt@wildflower.pl

Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI :

KLIKNIJ

Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W razie potrzeby zachowaj numer przesyłki zwrotnej. Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata (zwroty za pobraniem). Proszę pamiętać, że dostawa przesyłek za pośrednictwem poczty zwykle trwa dłużej.

Zawartość paczki ze zwrotem:

Zakupiony towar wyślij na adres:

Agnieszka Wróblewska 
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze

Zwrot płatności:
Zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez klienta numer bankowy w formularzu zwrotów

REKLAMACJE


O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę,  za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@wildflower.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa „Reklamacja”. Formularz do wypełnienia jest taki sam jak do zwrotu.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem należy przesłać na adres:

Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową