facebook instagram

Brak produktów w koszyku.

ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 20214r. (Dz. U. z 20214r., poz. 827) o prawach konsumenta przysługuje Ci prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

W tym celu poinformuj nas o chęci zwrotu na kontakt@wildflower.pl

Wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI :

KLIKNIJ.

Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. W razie potrzeby zachowaj numer przesyłki zwrotnej. Kosz przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata (zwroty za pobraniem) i paczek nadanych do paczkomatu.

Zawartość paczki ze zwrotem:

Zakupiony towar wyślij na adres:

Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze
email: kontakt@wildflower.pl
tel: 577820762

Zwrot płatności:
Zwrot należności nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru. Zwrotu płatności dokonamy w taki sam sposób, jak została zrealizowana płatność za zamówienie lub na wskazany przez klienta numer bankowy w formularzu zwrotów

W przypadku nieodebrania paczki z paczkomatu, jest to traktowane jako niewywiązanie się z umowy zawartej na odległość i w tym przypadku sprzedawca ma prawo ubiegać się o odszkodowanie z tytułu poniesienia dodatkowych kosztów za automatyczną wysyłkę nieodebranego zamówienia do sprzedawcy.

REKLAMACJE


O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę,  za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@wildflower.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa “Reklamacja”. Formularz do wypełnienia jest taki sam jak do zwrotu. Reklamowany towar odeślij na adres:

Agnieszka Wróblewska
ul. Przyjaźni 90
43-188 Orzesze
email: kontakt@wildflower.pl
tel: 577820762

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową